ასისტენტ პროფესორი

ანა ჯიქია

ასისტენტ პროფესორი

ჩემი სამეცნიერო მიმართულება შეეხება საინვესტიციო და ბიზნეს პრექტების ბაზრის კვლევას, რომელიც გაადვილებულია ინფოსაკომუნიკაციო ტექნოლოგიებისა და ღრუბლოვანი გამოთვლების დახმარებით,

კერძოდ ბიზნეს პროექტების კვლევა მიმართულია კვლევის რამოდენიმე პრიზმაში და ასახავს სხავადასხვა ქვეყნის სოციალური ფონისა და შესაძლებლობების მაღალ სტანდარტებს, გამოკვეთილად ვუდგები

საქართველოში განხორციელებული პროექტების რეალური სურათის ასახვას და მორგებულად ვაანალიზებ, თუ რამდენად მოდის ის სახელმწიფოებრივ ინტერესებთან. პროექტის მართვა თვითონ რთული პროცესია და კვლევები დაყრდნობილია სხვადასცხვა მკვლევარების მიგნებებზე და დასკვნებზე, რომელიც რადიკალურად ცვლის იმ შესაძლებლობების რეალურად აღქმის სივრცეს, რაც შეიძლება საქართველოს სინამდვილეში განხორციელდეს, ამიტომ კვლევები ამ სფეროში არის ჩემთვის ძალიან საინტერესო და ბაგისტრანტები და დოქტორანტიბი დაინტერესებულნი არიან ამ კუთხით და აკადემიურ დონეზე ცართულნი არიან კვლევის პროცესში

კვლევის ინტერესები:

ბიზნესის ადმინისტრირება და ინფოკომუნიკაციის შესაძებლობები პროექტების მართვაში. მენეჯმენტი, პროექტების მართვა,

სამეცნიერო ინტერესები
  • ჩემი კვლევითი ინტერესია პროექტების მართვის საკითხების თანამედროვე მოთხოვნის დონეზე გამოხატვა, პროექტის მართვის შიგა და გარე გარემოში არსებული ფაქტორების იდენტიფიცირება და ორგანიზაციაზე გავლენის შეფასება, ბიზნესგეგმის მომზადება, ორგანიზაციული დაპროექტება და ცვლილებების მართვა, კონფლიქტების გამოვლენა და მართვა, ხელმძღვანელობის სტილის შერჩევა, მოტივაციის მექანიზმების შემუშავება, კონტროლის პროცესში შესაბამისი მეთოდების შერჩევა, საზღვარგარეთ არსებული მენეჯმენტის მეთოდებისა და მენეჯერების თანამედროვე მიღწევების გამოყენება. ბიზნესის მართვის სფეროში ელექტრონული მმართველობის როლის დემონსტრირება, მარკეტინგული გამოკვლევა, გეგმის მომზადება, შექმნილი გარემოს დახასიათება, მომხმარებლებისა და ბიზნეს მყიდველების ქცევის თავისებურებების გამოცნობა, ბაზრის სეგმენტაცია და მიზნობრივი სეგმენტების გამოვლენა, კონკურენტების გამოკვლევა და კონკურენტული სტრატეგიის შერჩევა, ბაზრისათვის ძირითადი სტრატეგიების შემუშავება, ბიზნესის მართვასთან სოციალური და ეთიკური პასუხისმგებლობის დაკავშირება. პროდუქტის, მომსახურებისა და ბრენდინგის სტრატეგიის შექმნა, პროდუქტის სასიცოცხლო ციკლის სტადიების შესაბამისი ღონისძიებების მომზადება, ახლი პროდუქტის რეალიზებული გეგმის კონსტრუირება, ფასწარმოქმნის სტრატეგიის შემუშავება, პროდუქტის განაწილების სისტემის შერჩევა, კოლაბორაციული კომუნიკაციების შემუშავება, სარეკლამო პროგრამის შედგენა, საზოგადოებასთან ურთიერთობის წარმართვა.